Тема. Звук [о] , буква О. Звуко-буквенний аналіз слів зі звуком[о]. Звукове моделювання.
Мета уроку. Ознайомити учнів з новою буквою О, її звуковим значенням; удосконалювати навички звукового аналізу слів. Розширювати світогляд учнів. Розвивати пам'ять, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи.
Хід
уроку
І. Організація класу.Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас вже постарався
До уроку приготувався.
Тож девіз тепер згадаймо
І урок розпочинаймо.
(Красиво читаємо, чітко розмовляємо, мовлення своє розвиваємо)
ІІ. Повторення вивченого.
1. Бесіда
Хто це до нас прийшов?Ану відгадаємо загадку.
У садках , гаях блукає
Жовті шати одягає
Золотисту стелить постіль
Жде сестрицю білу в гості.
Ось вона , красива , багата у золотому вінку.
Осінь. Добрий день , малята. Я дуже рада вас бачити.. Ви так гарно підросли, подорослішали, зміцніли. Тому я вважаю , що справитеся з усіма завданнями , які я для вас підготувала.
- А хто знає , як звати моїх братиків
осінніх місяців?
( вересень, жовтень, листопад)А чому їх так називають?
Ви гарно справилися з 1 завданням. Нехай осінь відпочине , а ми їй розповімо вірша про неї, та не простого. Це зачарований віршик. А ми зможемо зняти з нього чари.
(Розказуємо вірш « осінь» )
2.Артикуляційні вправи
Ла-ла-ла- осінь вже прийшла
Са-са-са-навколо краса
Лі-лі-лі- Летять журавлі
Ві-ві-ві- у теплі краї
А ще осінь почула що ви знаєте багато віршів. Давайте порадуємо її.
(розказують вірші за малюнками)
ІІІ.Вивчення нового матеріалу.
1. Виділення звука( о) з вірша О. Кононенко
Осел по вулиці гасаОсла ужалила оса.
Ой! Боляче! Отож малята
Осу і вам не слід чіпати.
-Який звук ви найчастіше чули у вірші?
-Які слова запам’ятали?
-А тепер поділіть слова осел та оса на склади.
-А який перший склад у слові осел , а у слові оса?
-Назвіть послідовно звуки у цих словах.
2.Гра « Склади слова у корзинку»
Нашій гості сподобалось , як ви вмієте називати звуки у словах. Тому вона хоче почути звук, який ми чуємо на початку її імені.
А тепер вона просить зібрати у корзинку ще слова , які розпочинаються із звука (о).
- Фізкультхвилинка
- Що загубила сова?
_ Для чого їй знадобилися окуляри?
-До кого вона звернулася по допомогу?
- Чому саме до мурашок?
-Яку винагороду вона їм пообіцяла ?
-Вимовте слово окуляри по складах.
-Назвіть перший склад. Який це звук?
(голосний) Чому?
-А які ще голосні звуки ви знаєте?
4. Робота з сюжетним малюнком
- Де сидить сова ?
-Що вона тримає у руках?
-А який у неї вигляд?
-Чого в неї не вистачає ?
-Кого вона покликала їх шукати?
- Складіть речення за цим малюнком і за схемою.( Гей , комахи, знайдіть окуляри!)
5. Ознайомлення з буквою О.
- Звук (о) на письмі позначається буквою О.
- На що схожа буква О ?
6.Гра «Жива буква»
- Хто зможе оживити букву?
7. Звуко- буквенний аналіз слів.
(Оса, сова. Сорока, борсук)
V.Підсумок уроку
-Чи сподобався вам діти урок?
-А що саме?
-А з якою новою буквою ми познайомились?
-Який звук вона означає?
-А на що вона схожа?
- Які слова із звуком[ О] ви запам’ятали ?
Комментариев нет:
Отправить комментарий